Poštovní plastové a igelitové obálky


Poštovní plastové obálky splňují veškeré náročné předpoklady pro to, aby se mohly běžně používat jak v podnikatelském, tak také v soukromém sektoru. Do košíku si můžete vložit tolik balení, kolik budete potřebovat. Snadno se s nimi manipuluje a mají nepřekonatelné vlastnosti. Například, že se vám v dešti nepromáčí papír. Tyto plastové obálky jsou však určeny ještě k jinému použití. Dají se do nich zabalit objemnější věci, než pouze dokumenty. Často se do nich balí obuv, ale zejména textil. Trička, košile, tepláčky, oblečení pro děti či dospělé nebo i textil do domácnosti. Obsah však nikdy není vidět, protože obálka je z vnitřní strany černá. Díky tomu plně chráníme vaši diskrétnost a vaše soukromí.
hromada dopisů.jpg
Některé věci nepotřebujeme balit do objemné a neforemné kartonové krabice. Ty zabírají spoustu místa, jsou neskladné a špatně se s nimi manipuluje. Navíc zvyšují náklady na přepravu naší zásilky. Naproti tomu se plastové obálky plně přizpůsobí svému obsahu. Nejsou neforemné a dobře se skladují. Manipulace je snadná a úplně jednoduchá. To jsou nesporné výhody, které si každý logicky vyvodí. Díky tomu mají tyto produkty opravdu spoustu výhod.
Balení po 10 i sto kusech. Vrchní strana bílá, vnitřní černá aby zůstal skryt obsah balíčku. Posílat s nimi můžete tiskoviny, textil, ložní prádlo, vzorky a mnoho dalšího.
psaní dopisu.jpg

Soukromý sektor

Potřebujete poslat mamince dárek? Chcete jí zaslat šálu poštou a překvapit ji k Vánocům? Nebo naopak máte nějaké dětské oblečení, které chcete zaslat kamarádce na vypůjčení? Či doma podnikáte, vytváříte a šijete oblečení, které posíláte svým zákazníkům? Pro všechny tyto případy a samozřejmě také mnohé další se hodí využít plastové obálky.

Pracovní – podnikatelský sektor

V podnikatelském sektoru je to naprosto jasné, jestliže máte podnikání založeno za účelem prodeje výrobků, tak je každému zřejmé, že k tomu budete potřebovat obalový materiál, abyste své zboží mohli zákazníkům posílat.

Poštovní plastové a igelitové obálky
2.8 (56%)5